Usein kysytyt kysymykset

Mitkä maksutavat ovat käytössä verkkokaupassanne?

Verkkokauppaostokset voi maksaa verkkopankissa, luottokortilla, Collector tai Jousto osamaksulla tai laskulla, MobilePay mobiilimaksulla tai Paytrail-tilin kautta. Lisää tietoa maksutavoista ja maksamisesta löydät kohdasta Maksaminen ja maksutavat.

Huomioithan, että Minimani verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet tai palvelut ja käsittelee mahdolliset reklamaatiot. Maksun saajana näkyy Paytrail Oyj, joka myös käsittelee maksutapahtumia koskevat reklamaatiot.

Voinko ostaa tuotteen osamaksulla?

Kyllä voit. Tarjoamme asiakkaillemme yhteistyökumppanimme Paytrailin kautta mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla. Valittavanasi on kaksi maksupalveluntarjoajaa: Collector Bank AB tai Jousto.

Voinko varata tai tilata myymälässä olevia tuotteita verkkokaupan kautta?

Myymälöissä olevia tuotteita ei voi varata tai tilata verkkokaupan kautta. Pyrimme verkkokaupan tuotevalikoimaa laajentaessa huomioimaan kaikkien asiakkaidemme toiveet. Oman tuotetoiveesi voit esittää laittamalla sähköpostia verkkokauppamme asiakaspalveluun asiakaspalvelu(at)minimani.fi.

Kuinka kauan tilauksen toimitus kestää?

Pahoittelemme ajoittaista ruuhkaa verkkokauppatoimituksissa.

Verkkokaupasta arkipäivänä ennen klo 12 tehdyt tilaukset pyritään lähettämään saman päivän aikana. Ruuhka-/sesonkiaikana toimitusaikoihin voi tulla muutoksia. Tilauksen toimitus kestää keskimäärin 2-4 arkipäivää tilauksen käsittelemisestä. Voit seurata tilauksesi kulkua saamasi lähetystunnuksen avulla Postin sivuilta toimitustavastasi riippuen. Posti  ilmoittaa, milloin tuote on noudettavissa Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista. Mikäli olet valinnut kotiinkuljetuksen, Posti  on sinuun yhteydessä sopiakseen kotiinkuljetuksen toimitusajankohdan.

Posti: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta/#/

 

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

Minimani verkkokaupassa ei voi tehdä muutoksia tilaukseen sen jälkeen kun tilaus on maksettu. Ota näissä tapauksissa aina yhteys verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostilla asiakaspalvelu(at)minimani.fi.


Voinko noutaa tilaukseni Minimani myymälästä?

Tilauksen nouto ei ole mahdollinen Minimani myymälöistä. Toimitamme kaikki verkkokaupasta tilatut tuotteet Seinäjoen Minimanin varastosta. Käytössäsi on kattava toimituspaikkojen verkosto: kaikki Postin toimipisteet ja asiamiespostit, lähimmät mukaan lukien K-Marketit ja R-kioskit, SmartPost-pakettiautomaatit sekä kotiinkuljetus valitsemaasi osoitteeseen.


Voinko palauttaa tilaukseni Minimani myymälään?

Verkkokaupasta tilattuja tuotteita ei voi palauttaa Minimani myymälöihin. Minimani verkkokaupasta tilatut tuotteet tulee palauttaa samalla tavalla kuin ne sinulle toimitettiin. Jos tuote toimitettiin sinulle Postin kautta, tulee palautus tehdä Postin toimipisteeseen. Jos pakettisi toimitti Matkahuolto, tulee palautus viedä Matkahuollon toimipisteeseen. Postin pakettiautomaattiin tilattu paketti palautetaan pakettiautomaattiin. Palautus on sinulle ilmainen, kun käytät lähetyksen mukana tulleessa takuukorjauslomakkeessa ilmoitettua palautuskoodia.


Haluan peruuttaa matkalla olevan tilaukseni, miten toimin?

Tilauksen voi peruuttaa ilmoittamalla asiasta viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostitse verkkokaupan asiakaspalveluun asiakaspalvelu(at)minimani.fi. Huomioithan, että jo maksettuja toimituskuluja ei hyvitetä. Huomioi myös, että tilauksen pelkkä noutamatta jättäminen ei peruuta tilausta. Tällöin paketti palautuu lähettäjälle eikä tilauksesta maksettua toimituskulua palauteta asiakkaalle.


Kuinka kauan pakettiani säilytetään Postin tai Matkahuollon toimipisteessä tai pakettiautomaatissa?

Sekä Posti että Matkahuolto säilyttävät paketteja 7 vuorokautta alkaen paketin saapumisesta valittuun toimipisteeseen. Säilytysaika on yhtä pitkä riippumatta siitä, onko paketti toimitettu pakettiautomaatiin vai toimipisteeseen. Pidäthän huolen, että pakettisi noudetaan 7 vuorokauden kuluessa Postin tai Matkahuollon saapumisilmoituksen vastaanottamisesta.


Osoitteeni on muuttunut. Miten toimin?

Voit muuttaa tai päivittää yhteystietojasi kirjautumalla asiakastilillesi Minimani verkkokaupassa. Mikäli haluat lähetyksen toimitettavan muualle kuin omaan kotiosoitteeseesi, muuta haluamasi osoite Toimitusosoite-kenttään. Epäselvissä tilanteissa voit ottaa sähköpostitse yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun asiakaspalvelu(at)minimani.fi.


Haluan vaihtaa tilaamani tuotteen toiseen, miten toimin?

Minimani verkkokaupassa ei ole vaihtomahdollisuutta. Mikäli muutat mielesi, voit aina peruuttaa tai palauttaa tilaamasi tuotteen 14 päivän kuluessa.


Mitä joidenkin tuotteiden nimissä mainittu lajitelma-sana tarkoittaa?

Jotkin tuotteet saapuvat varastoomme lajitelmana. Tämä tarkoittaa sitä, että tuotteesta on valmistettu samalla tuotenumerolla useampi malli, väri tai koko. Myyntipakkaus sisältää kuitenkin vain yhden kappaleen tuotetta.

 


Minulla on kysyttävää/haluan antaa palautetta. Miten otan verkkokauppaan yhteyttä?

Voit ottaa yhteyttä verkkokauppamme asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu(at)minimani.fi tai puhelimitse 030 6346 080 arkisin ma-pe (klo 9-15).

Mitkä maksutavat ovat käytössä verkkokaupassanne?

Verkkokauppaostokset voi maksaa verkkopankissa, luottokortilla, Collector tai Jousto osamaksulla tai laskulla, MobilePay mobiilimaksulla tai Paytrail-tilin kautta. Lisää tietoa maksutavoista ja maksamisesta löydät kohdasta Maksaminen ja maksutavat.

Huomioithan, että Minimani verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet tai palvelut ja käsittelee mahdolliset reklamaatiot. Maksun saajana näkyy Paytrail Oyj, joka myös käsittelee maksutapahtumia koskevat reklamaatiot.

Voinko ostaa tuotteen osamaksulla?

Kyllä voit. Tarjoamme asiakkaillemme yhteistyökumppanimme Paytrailin kautta mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla. Valittavanasi on kaksi maksupalveluntarjoajaa: Collector Bank AB tai Jousto.

Voinko varata tai tilata myymälässä olevia tuotteita verkkokaupan kautta?

Myymälöissä olevia tuotteita ei voi varata tai tilata verkkokaupan kautta. Pyrimme verkkokaupan tuotevalikoimaa laajentaessa huomioimaan kaikkien asiakkaidemme toiveet. Oman tuotetoiveesi voit esittää laittamalla sähköpostia verkkokauppamme asiakaspalveluun asiakaspalvelu(at)minimani.fi.

Kuinka kauan tilauksen toimitus kestää?

Pahoittelemme ajoittaista ruuhkaa verkkokauppatoimituksissa.

Verkkokaupasta arkipäivänä ennen klo 12 tehdyt tilaukset pyritään lähettämään saman päivän aikana. Ruuhka-/sesonkiaikana toimitusaikoihin voi tulla muutoksia. Tilauksen toimitus kestää keskimäärin 2-4 arkipäivää tilauksen käsittelemisestä. Voit seurata tilauksesi kulkua saamasi lähetystunnuksen avulla Postin tai Matkahuollon sivuilta toimitustavastasi riippuen. Posti tai Matkahuolto ilmoittaa, milloin tuote on noudettavissa Postin tai Matkahuollon toimipisteestä tai pakettiautomaatista. Mikäli olet valinnut kotiinkuljetuksen, Posti tai Matkahuolto on sinuun yhteydessä sopiakseen kotiinkuljetuksen toimitusajankohdan.

Posti: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta/#/

Matkahuolto: https://www.matkahuolto.fi/seuranta


Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

Minimani verkkokaupassa ei voi tehdä muutoksia tilaukseen sen jälkeen kun tilaus on maksettu. Ota näissä tapauksissa aina yhteys verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostilla asiakaspalvelu(at)minimani.fi.


Voinko noutaa tilaukseni Minimani myymälästä?

Tilauksen nouto ei ole mahdollinen Minimani myymälöistä. Toimitamme kaikki verkkokaupasta tilatut tuotteet Seinäjoen Minimanin varastosta. Käytössäsi on kattava toimituspaikkojen verkosto: kaikki Postin toimipisteet ja asiamiespostit, lähimmät Matkahuollon toimipisteet mukaan lukien K-Marketit ja R-kioskit, SmartPost-pakettiautomaatit sekä kotiinkuljetus valitsemaasi osoitteeseen.


Voinko palauttaa tilaukseni Minimani myymälään?

Verkkokaupasta tilattuja tuotteita ei voi palauttaa Minimani myymälöihin. Minimani verkkokaupasta tilatut tuotteet tulee palauttaa samalla tavalla kuin ne sinulle toimitettiin. Jos tuote toimitettiin sinulle Postin kautta, tulee palautus tehdä Postin toimipisteeseen. Jos pakettisi toimitti Matkahuolto, tulee palautus viedä Matkahuollon toimipisteeseen. Postin pakettiautomaattiin tilattu paketti palautetaan pakettiautomaattiin. Palautus on sinulle ilmainen, kun käytät lähetyksen mukana tulleessa takuukorjauslomakkeessa ilmoitettua palautuskoodia.


Haluan peruuttaa matkalla olevan tilaukseni, miten toimin?

Tilauksen voi peruuttaa ilmoittamalla asiasta viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostitse verkkokaupan asiakaspalveluun asiakaspalvelu(at)minimani.fi. Huomioithan, että jo maksettuja toimituskuluja ei hyvitetä. Huomioi myös, että tilauksen pelkkä noutamatta jättäminen ei peruuta tilausta. Tällöin paketti palautuu lähettäjälle eikä tilauksesta maksettua toimituskulua palauteta asiakkaalle.


Kuinka kauan pakettiani säilytetään Postin tai Matkahuollon toimipisteessä tai pakettiautomaatissa?

Sekä Posti että Matkahuolto säilyttävät paketteja 7 vuorokautta alkaen paketin saapumisesta valittuun toimipisteeseen. Säilytysaika on yhtä pitkä riippumatta siitä, onko paketti toimitettu pakettiautomaatiin vai toimipisteeseen. Pidäthän huolen, että pakettisi noudetaan 7 vuorokauden kuluessa Postin tai Matkahuollon saapumisilmoituksen vastaanottamisesta.


Osoitteeni on muuttunut. Miten toimin?

Voit muuttaa tai päivittää yhteystietojasi kirjautumalla asiakastilillesi Minimani verkkokaupassa. Mikäli haluat lähetyksen toimitettavan muualle kuin omaan kotiosoitteeseesi, muuta haluamasi osoite Toimitusosoite-kenttään. Epäselvissä tilanteissa voit ottaa sähköpostitse yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun asiakaspalvelu(at)minimani.fi.


Haluan vaihtaa tilaamani tuotteen toiseen, miten toimin?

Minimani verkkokaupassa ei ole vaihtomahdollisuutta. Mikäli muutat mielesi, voit aina peruuttaa tai palauttaa tilaamasi tuotteen 14 päivän kuluessa.


Mitä joidenkin tuotteiden nimissä mainittu lajitelma-sana tarkoittaa?

Jotkin tuotteet saapuvat varastoomme lajitelmana. Tämä tarkoittaa sitä, että tuotteesta on valmistettu samalla tuotenumerolla useampi malli, väri tai koko. Myyntipakkaus sisältää kuitenkin vain yhden kappaleen tuotetta.


Minulla on kysyttävää/haluan antaa palautetta. Miten otan verkkokauppaan yhteyttä?

Voit ottaa yhteyttä verkkokauppamme asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu(at)minimani.fi tai puhelimitse 030 6346 080 arkisin ma-pe (klo 9-15).