Takuu ja huolto

Tuotetakuu ja huolto

Takuunalaisilla tuotteillamme on vaihto- ja valmistajan takuu sekä yleinen käyttötakuu. Tuotetakuu on voimassa myös 14 päivän palautusoikeuden jälkeen, mikäli tuotteessa ilmenee vikaa myöhemmin asianmukaisesta käytöstä huolimatta. Takuu oikeuttaa tuotteen korjaamiseen tai vaihtamiseen uuteen samanlaiseen tai vastaavaan tuotteeseen tuotteen takuuaikana. Tuotetakuun näet kulloisenkin tuotteen osalta tuotteen tuotekortilla.

Tilauksen yhteydessä sähköpostiisi lähettämämme tilausvahvistus toimii kuittina ostotapahtumasta sekä tuotteen takuukuittina. Säilytä se huolellisesti.

Takuuohjeet

1. Mikäli olet käyttänyt tuotetta asianmukaisesti ja huomaat siinä käyttövian takuuajan puitteissa, toimita tuote ensisijaisesti myymäläämme tai vaihtoehtoisesti postita tuote Minimani verkkokaupalle.

2. Ilmaista palautusta varten tarvitset palautuskoodin, jonka saat sähköpostitse verkkokaupan asiakaspalvelun osoitteesta asiakaspalvelu@minimani.fi.

3. Liitä mukaan yhteystietosi sekä mahdollinen sähköpostiisi tilauksen yhteydessä lähetetty tilausvahvistus. Voit tulostaa tilausvahvistuksen myös kirjautumalla Asiakastilillesi Minimani verkkokaupassa.

4. Postipalautuksessa osoitteemme on Minimani verkkokauppa/Kivisaaren Mini-Mani Oy, Yrittäjäntie 12 60100 SEINÄJOKI. Ilmoita myös saamasi palautustunnus. Pakkaa tuotteet huolellisesti, jotta ne kestävät mahdollisen kuljetuksesta aiheutuvan rasituksen.

5. Vaihtotakuun alainen tuote vaihdetaan myymälässä uuteen, mikäli tuote kuuluu myymälävalikoimaan. Myös Minimani verkkokauppa voi toimittaa vaihtotakuutuotteen tilalle uuden, mikäli tuotetta on verkkokaupassa saatavilla. Emme tällöin peri asiakkaalta toimituskuluja.

6. Tarkastamme tuotteet ja ilmoitetut viat. Toimitamme asiakkaalle takuuhuolletun ja korjatun/ vaihtotakuutuotteen takaisin veloituksetta myymälään tai Postin/Matkahuollon noutopisteeseen.

7. Mikäli tuotetta ei voida korjata tai vaihtaa, hyvitämme tuotteen rahapalautuksena tilille tai luotolle ja saat siitä tiedon.

8. Jos tuote on rikkoutunut vääränlaisen käytön vuoksi, tai siinä ei havaita ilmoitettua vikaa, otamme asiakkaaseen yhteyttä. Toimitamme tuotteen takaisin asiakkaan niin halutessa. Huomioi, että mahdolliset tarkastuskulut sekä logistiikka- ja käsittelykulut voidaan periä asiakkaalta.